poniedziałek, 26 marca 2012

Zażalenie na melanż

Szukając prostych rozwiązań pewnie do niczego nie dojdę, ale czasem ulegam nadziei na to, że sprawy dadzą się załatwić łatwo i bezboleśnie. Siedzę wtedy i wpisuję w wyszukiwarkę internetową przeróżne treści, np. taki tekst: „nic mi się nie chce”. No i co? No i znajduję stronę: www.zawiedzeni.pl. Jesu…
Między różnymi zawodami, które są tam skatalogowane, pojawia się także wypowiedź człowieka „zawiedzionego Melażem”, którego żal wyrażony słowami zamieszczę w całości, bo jest on przykładem godnym prezentacji. Zawiedziony Melanżem skarży się tak: „jestem naprawdę mocno zawiedziony piłem przez tydzień może trochę więcej i trzeźwiałem przez dwa dni to straszne jest jak można przespać dwa dnia ja rozumiem pić tydzień ale spać dwa dni czy macie może na to jakąś receptę żebym następnym razem tak się nie zawiódł strasznie”.
No… Ludzie mają problemy, a swoją drogą, to bardzo intensywny Melanż musiał być.

Siedzę tak, patrzę na stronę www.zawiedzeni.pl i już wiem, że będę musiał coś na niej napisać. Choćby z powodu podziwu dla twórców tego forum wymiany myśli i żalu. Tyle rzeczy mnie przecież trapi, tyle razy się zawiodłem i sparzyłem, są we mnie takie pokłady goryczy, smutku i złej krwi. Niech płynie żalu rzeka - chyba coś takiego śpiewała Elżbieta Adamiak, a ja przecież za smutnymi piosenkami jestem całym sercem. Niech więc płynie, po polskiej krainie, a dopóki płynie, Polska nie zaginie!

2 komentarze:

  1. Jezus Maria....Internet to jest jednak skarbnica wiedzy.... Absurdalnej i niepotrzebnej, ale zawsze.

    OdpowiedzUsuń