poniedziałek, 14 marca 2016

Bardzo ważne ogłoszenie

Dzień dobry, chciałbym tu ogłosić bardzo ważne ogłoszenie.

Zostałem wywalony z popularnego portalu społecznościowego. Jako osoba nieśmiała nie podpisałem się prawdziwym imieniem i nazwiskiem zostałem zatem negatywnie zweryfikowany, po czym zostałem poproszony o podanie moich personaliów, po czym zostałem poproszony o przesłanie skanu dokumentu potwierdzającego prawdziwość moich danych. (Cieszę się, że nie poproszono o wymazy, bo cieszą mnie jeszcze rzeczy drobne...). Powodowany podrażnioną nieśmiałością podawać nie chciałem, a już przesyłać skanu np. dowodu osobistego nie chciałem bardzo. Niniejszym w wyniku podanego splotu okoliczności zalogować się nie potrafię, nie loguję się zatem i nie widzę połowy świata... Nie wiem kto się dobrze bawi, kto wrócił, kto wyjechał, kto z kim się sfotografował, nie widzę też katowanych psów, kotów i koni - za czym akurat nie tęsknię - nie widzę także parady złotych myśli w stylu "prawdziwego przyjaciela poznaje się nie po tym, jak zaczyna, ale po tym, że patrzy ci wtedy w oczy" i ten brak jest dotkliwy... Nie będę tu rwał szat, cicho przełknę łzę i teraz do tych z was, których  numerami telefonów komórkowych dysponuję, będę przesyłał moje statusy. Ekskluzywnie. „Nie mogę spać”. „Jedzenie burczy mi w brzuchu, co jadłem?”. „Jestem w domu, ale jeszcze przed chwilą nie było to tak oczywiste. Dla nikogo”. „Postradałem zmysły, ale szukam ubrań”. „teraz Polska, tera peuta”. „Zasypiam, nie przeszkadzać”. „Hi, Hi, HIV”.

Ok. Tyle ogłoszeń.

Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz