poniedziałek, 14 listopada 2011

Ważkie tematy

Jesień, jesień, nic mi się nie chce, ale kilka zdjęć z życia wziętych zamieszczę.
Ja swojemu dziecku też zabroniłem korzystać z ważek. Nie to, żebyśmy byli weganami, ale trzeba znać umiar.


Tutaj może słabo widać, ale jednak widać. Jak tematy związane z modą i urodą można w zgrabny sposób połączyć z innymi zupełnie klimatami.


A jeżeli jesteśmy już przy modzie, to cóż… Wszystko się kiedyś zużyje, nim się jednak zużyje jest używane. Używane, ale jeszcze nie zużyte, to spora różnica!


A teraz z nieistniejącego cyklu „Numery telefonów, pod które - za żadne skarby świata - nie próbujcie dzwonić!”. Informacja zdjęta ze ściany w tym roku. A może ktoś się pokusi i jednak spróbuje zadzwonić?


Ja przez lata mieszkałem na osiedlu o podobnej nazwie, ale po roku przełomowym i zaraz po słynnym telewizyjnym wystąpieniu znanej polskiej aktorki oficjalnie ogłaszającej „koniec komunizmu”, nazwa ta zniknęła. Widać w okolicy niewielu było ludzi sentymentalnych… Na zamieszonym obrazku widać, że jednak można dać się ponieść wspomnieniom i niech ta chwila trwa, choćby i 40 lat!


Właściwie, to nie wiem o co mi chodzi z tym zdjęciem. Pewnie się czepiam… To taki mały poncz...

 
Jest Pokolenie JP2 i to drugie, pokolenie zwykłe JP.



No i to by było właściwie wszystko. Ale zakończę wierszem, bo jak wiadomo, jestem wiernym wyznawcą mowy wiązanej, mowy krępującej i wyciskającej łzy z oczu. A u nas w mieście poezja jest wszędzie i to nie poezja zwykła, tylko poezja zaangażowana! Przystanek i wiersz.


To wszystko na ten temat, na wszystkie tematy. Zwłaszcza teraz, w ten trudny czas. Deklamujmy. Co tam ksiądz Boniecki?! Niech milczy! Głos mamy my!

Ps. Ktoś wie, na jaką to idzie melodię?

Ps2. Ok, znalazłem. 

4 komentarze:

  1. Prawda? Piękno zaklęte w murze. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu piękno. Tam tylko GLA zaklęli. Skoro Drutex robi okna, to czemu GLA nie może ozdabiać MUR.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że GLA może ozdabiać MUR! Pozdrawiam. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń