środa, 17 października 2012

Mój komputer padł i...

Laptop. Każdy czasem pada z przepracowanania-rozładowania. Laptop też mi to zrobił. Ok. Podłączyłem, dałem żreć energii, a on odwdzięczył mi się odzyskaniem dokumentów (czego szczerze nie znoszę, bo nigdy nie wiem, który dokument był tym ostatnim i obowiązującym). I nie mówcie mi proszę, że decyduje data utworzenia czy też zapisania dokumentu...


1601 - tak, to był rok ów, w którym książę Sabaudii Karol Emanuel I i król Francji Henryk IV podpisali traktat z Lyonu, kończący spór o markizat Saluzzo, a Zygmunt Waza przybył do Inflant! Pamiętacie, prawda? Teraz Wikipedia powinna uaktualnić swoją wiedzę o jeszcze jedno wydarzenie. 1 stycznia, Roku Pańskiego 1601, o godzinie 2.00 zapisałem pierwszy na świecie plik w excelu... A Noble już rozdane... Ech...

2 komentarze:

  1. Taaa, pamiętam. Dzięki Wikipedii. Zdaje mi się, paść wszystko musi. Nic nie ustoi się ani ostoi się. Zwłaszcza ta chol. technika. Mój zasilacz znów zaczyna buczeć. Oszaleję.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Nowy rok jesień już,
    komputery znów zawieszą się i będzie krach
    spadnie wszystko
    spadnie wszytko jeszcze raz"

    Pustki

    OdpowiedzUsuń