piątek, 13 stycznia 2012

Dla fanów Gotye i Kimbry 2

             Część druga. Wszystkie dobre wytwory kultury masowej (i nie tylko, bo "Czarodziejska góra" też) mają część drugą, a nawet trzecią czy czwartą (patrz: "Roki", "Rambo", "Szczęki", "Lody na patyku", "Akademia policyjna", "Obcy", "Powrót do przyszłości", czy też "Kewin sam we wszechświecie").
             Usłyszałem w radio, że coś takiego istnieje i pomimo braku czasu zamieszczę. Zamieszczanie nie trwa przecież długo, nie zabiera wiele czasu, a to zamieścić warto.


            Mój faworyt, to facet w czapce. Podejrzewam, że nie będę w moim wyborze odosobniony.

5 komentarzy:

  1. To jest świetne! Są dobrzy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, nie jesteś samotny. Młodego Siarę zaklepałam już jakiś czas temu.

    Aga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowa Ago. Pozdrawiam.Ciebie i zaklepanego Młodego Siarę, choć - po prawdzie - ni choroby nie kojarzy mi się on z Siarą.

    OdpowiedzUsuń
  4. No wyjedzie człowiek do stolicy i udają, że już go nie znają. Pf.

    Aga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, to Ty?! Jak ta stolica zmienia ludzi, nie poznałem, przepraszam! Może dlatego, że znałem Cię pod imieniem Agnieszka, czy jakoś tak, dziwnie... ;-)

      Usuń